Mitt livs första hemsida har nu sett dagens ljus! Förvänta er många barnsjukdomar och förändringar första tiden. Min käre make studerade sidan och sa att jag kanske borde jobba lite på designen... så det ska jag väl göra någon dag.

Nytt för idag är lite inspirationsfilmer om flippat. Det blir överhuvudtaget mycket fokus på flippat just nu i början, men det är inte meningan att hemsidan enbart ska handla om flippat. Istället är tanken att samla allt som har med användning av digitala verktyg i skolan på ett ställe. En hyfsat ambitiös vision, men jag siktar högt!

Även om jag i första hand har mina kolleger på Yrkesgymnasiet i Örebro i åtanke när jag gör denna sida, så är givetvis alla välkomna att använda sig av alla tips och idéer.

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.

    Om mig

    Jag heter Åsa Lagerlund och jag arbetar på Yrkesgymnasiet i Örebro. Jag undervisar i svenska och engelska. Höstterminen 2013 blev jag utnämnd till förstelärare och ett av mina ansvarsområden som sådan kommer att vara att öka användningen av IKT på vår skola. Denna hemsida och blogg är ett av de redskap jag använder mig av för att dela med mig av mitt arbete till mina kolleger.

    Archives

    September 2013

    Categories

    All
    Engelska
    Film
    Hjälpredor
    Hörförståelse
    Länkar
    Tips